خدمت

خدمت

معتقدم؛
خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتّی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمرۀ مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است. هر کس باید از آنچه دارد به دیگران انفاق کند. کسی که مال دارد، به‌اندازۀ توان از‌ دیگران دستگیری کند. آنکه علم دارد، از ترویج علم خود دریغ نکند، آنکه از قلم توانا برخوردار است، قلم خود را در راه سعادت دیگران به کار گیرد. آنکه وجاهتی دارد، از آبرو‌ و شخصیّت خود، برای حلِّ مشکلات مردم استفاده کند. آنکه قدرت و ریاستی دارد، از آن در جهت خدمت استفاده کند. و بالأخره آن کسی که هیچ چیز ندارد، لااقل به دیگران دعا کند و برای همنوعان خود، خیر و خوشی بخواهد.

خدمت در افسران خدمت در آپارات خدمت در اینستاگرام خدمت در مستضعفین خدمت در روشنگری خدمت در شبکه های اجتماعی
طبقه بندی موضوعی

هشت دلیل کوتاه از دلایل کمک به سوریه +فیلم

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ب.ظ
سوریه

۱- سوریه تنها کشوری است که در ۸سال دفاع مقدس زمانی که همه دنیا برضد ایران متحد شده بودند پشت سر ایران ایستاد وحتی گاهی اوقات خاکش را در اختیار رزمندگان ایرانی جهت انجام عملیات و آموزش قرار میداد.

۲ - سوریه خط مقدم مقابله ایران با اسراییل(به عنوان دشمن درجه یک ایران) است چه از نظر فیزیکی و چه از نظر معنوی.

۳- سوریه تنها حامی گروههای مقاومت حامی انقلاب ایران مانند حماس و حزب الله است. و تقویت این گروهها یعنی تقویت پایه های انقلاب ایران در منطقه خاورمیانه.

۴- سوریه سپر دفاعی ایران است پیروزی در برابر آمریکا و اسراییل در خاک سوریه کم هزینه ترین جنگ احتمالی است.

۵- بشار اسد و اکثر هیئت حاکمه سوریه از علویان هستند و ارادت زیادی به اهل بیت(ع) دارند. و حقد و کینه حکام عرب ازین موضوع به خوبی پیداست.

۶- اسراییل و آمریکا دریافته اند که اگر نوک نیزه تهاجمی ایران یعنی سوریه بشکند حمله به ایران بسیار راحت تر خواهد بود.

۷- پل ارتباطی ایران و گروههای مقاومت که نقش سپر دفاعی ایران را دارند تنها کشور سوریه است که آمریکائیها و اسرائیلی ها بعد از شکست در جنگ ۳۳روزه لبنان و۲۲ روزه غزه این را به خوبی دریافته اند و از این رو قطعا عقده های شکست در جنگهای قبلی را در سوریه تخلیه خواهند کرد

۸-امروز آمریکاییها در دنیا به بی وفایی در مقابل  دوستانشان مشهورند و چشم تمام حاکمان دنیا به وفاداری ایران در مقابل دوستانش(سوریه) دوخته شده است و اگر ایران بتواند در حمایت از نظام سوریه سربلند بیرون بیاید قدرت جذب ایران صدها برابر خواهد شد و تمرکز کشورهای منطقه به دنبال حمایت های معنوی ایران به جای آمریکائیها خواهد بود.

پس مسئله سوره مسئله امنیت ملی ماست و لاغیر ٬و این را آمریکاییها و اسراییلی ها بخوبی دریافته اند

و اینکه یادمان نرود همیشه  برد با کسانی است که در خاک دیگری غیر از خاک خود جنگ میکنند...

دشمن را از دور باید دید...


دریافت فیلم با کیفیت بالا (با حجم 34.4 مگابایت)
دریافت فیلم با کیفیت پایین (با حجم 14.5 مگابایت)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی